Privește Îngerul păzitor de lângă tine!

          Frica face parte, involuntar, din reacțiile noastre primare, care, oricât am fi de pregătiți psihic, își fac simțită prezența uneori și când aștepti rezultatele unor analize! Secundele ți se par ore, iar orele-milenii. E groaznic să te gândești, să-ți închipui că e posibil să suferi de ceva și consecințele acestui fapt! Dar destinul găsește în orice moment să-ți ofere o lecție de viață, indiferent unde te afli pe acest Pământ. Mie mi-a scos în cale un om frumos, optimist, care câștigase lupta cu inamicii de temut ai sănătății din acest secol. Plină de viață și optimism, a sădit în mine sămânța puterii de a trece peste orice în câteva minute de discuție. Aveam în fața mea un om deosebit și discutând, am realizat că nu contează ce întâmpini în viață, ci cum alegi să o trăiești. Mi-a dovedit, încă o dată, că a fi om e un lucru mare și cred că asta ar trebui să căutăm în chintesența lucrurilor. Să privim un pic în jurul nostru, indiferent de gravitatea problemelor ce ne apasă, pentru că uneori răspunsul chinuitoarelor întrebări primordiale poate sta exact pe scaunul de lângă noi! Cred că asta e partea cea mai frumoasă a vieții: faptul că nu putem planifica ordinea cronologică a lucrurilor și întâmplărilor. Uneori, când întâlnești oameni deosebiți, orice problemă de sănătate dispare, lăsând locul unei frumoase prietenii.
          De multe ori suntem mult prea grăbiți să observăm că miracolul pe care-l așteptam stă așezat chiar lângă noi. El poate consta într-o vorba bună sau un gest frumos. Cred că problema, de multe ori, suntem noi. NU vedem mult mai departe de forma fizică sau aspectul exterior. Mereu am văzut în oameni ce este mai bun, dincolo de cuvinte. Indiferent de statut social sau naționalitate, prin fiecare om întâlnit te clădești spiritual.
          Se spune că devenim la fel cu cei care ne bem cafeaua. Vieții, aș completa eu. Fiecare om întâlnit ne înlătură fricile, ne completează răspunsul sau ne împărtășesc din experiența lor care, mai târziu, revine în mintea noastră ca un suport moral incontestabil. Mai departe depinde de noi. De alegerile noatre, de liberul arbitru ce guvernează  succesul sau eșecul. Înainte de a privi în sus sau în jos, eu am ales să privesc lângă mine. Mulțumesc omului minunat pe care l-am întâlnit într-unul dintre cele mai dificile momente ale vieții! Datorită acelei ființe excepționale sunt astăzi un alt om! Și știți câți oameni la fel de minunați mai pot fi lângă noi?

          Dacă simți și tu că vrei să-i mulțumești cuiva ce te-a ajutat în momente dificile ale vieții tale, o poți face acum pe http://www.prajiturifarafrica.ro/. Cealaltă parte frumoasă a poveștii este ca Dr. Oetker va dona pentru fiecare poveste înscrisă 1 euro către SOS Satele Copiilor pentru fiecare poveste #farafrica înscrisă. 
          Dar am o rugăminte: scrie din suflet pentru suflet! Asta e tot ce contează cu adevărat!








Comments

Popular Posts