TINEREȚE FĂRĂ BĂTRÂNEȚE CU INTEGRALEDU

          - Te-ai gândit pentru ce facultate să optezi?
          - Mai întâi aș vrea să merg într-o tabără în străinătate, mamă.
       - Draga mea, știu cât de mult îți place să socializezi și să călătorești! Îmi doresc însă să te gândești foarte bine, deoarece e o decizie extrem de  importantă!
        - Stai liniștită, mama! Îmi cunosc bine prioritățile, dar am descoperit o nouă modalitatea de abordare mult mai facilă și recreativă a acestora. Am să-ți spun ceva  extraordinar! Am descoperit cum pot să fac tot ce îmi doresc, să mă cunosc pe mine însămi, să-mi fac prieteni noi și cum să îmi aleg profesia potrivită pe care să o urmez în viață.! Tot ce te rog este să mă asculți cu atenție, iar apoi să-mi spui părerea ta.


          Pâna-n 20 de ani să mă cunosc eu mi-am propus,
          Pentru școala potrivită simt că multe am de spus,
          Știu ce îmi doresc în viață, standard etic, sentimente,
          Vreau să pot călători chiar pe 6 continente!

          Să îmi fac prieteni noi, poate viitori colegi,
          Nu privi mamă uimită, imediat o să-nțelegi!
          Să comunic, studiez, relaxat  în limbi străine,
          Că-i engleză, japoneză, le pot învăța mai bine.


          
          Franceză și spaniolă, italiană sau chineză,
          Gama este variată: rusă, arabă, olandeză,
          Oportunități multiple de a le învăța facil,
          Oriunde în această lume să comunici e util!

          Însă acesta nu e totul! Business, law, medicină,
          Pot alege orice curs, căci oferta este plină,
          Artă și design, IT, modă, dezbatere, filozofie,
          Inginerie și programare, arhitectură, psihologie.



          Programe de tineri lideri, media și comunicare,
          Artă culinară și hospitality,  ce preferă fiecare,
          Biologie moleculară, jocuri video, economie,
          Programele-s variate, exact cum îmi place mie!

          Relaxare în natură, echitație, windsurfing,
          O temere dacă am, simt aici că pot să o înving!
          Tenis, fotbal, golf, șah, canotaj  și scrimă,
          Înotul îl pot practica sistematic la piscină.



          Sisteme de învățământ, pregătire susținută!
          Cunoștințe IB, A-Levels, garantat o reușită,
          Destinații? Sunt multiple: Elveția, Germania,
          Marea Britanie, SUA, Portugalia, Spania.

          Nu te mai țin în suspans și secretul ți-l dezvălui!
          IntegralEdu oferă tabere pe gustul orișicui!
          Best price guaranteed, destinații educaționale,
          De alegi tabere de grup sau tabere individuale.


          Dintre toate am ales cea mai sigură vacanță,
          Monitorizare, sprijin am în orice circumstanță,
          Telefonul de urgență IntegralEdu e la îndemână,
          24 din 24, 7 din 7 zile pe săptămână!

          E o ocazie unică,  pot să experimetez acum,
          Sistemul de învățământ, să aleg al meu drum,
          Servicii de consultanță primești individual,
          Ca să aplic pentru facultate este locul ideal!

          Mamă, să nu fii supărată! Este loc și pentru tine,
          Edu Integral oferă tabere  pentru orișicine,
          De ești copil, tânăr, adult,  aplică intuitiv,
          Înzecit vei câștiga academic sau recreativ!

          Vacanțe în stăinătate, prieteni noi, limbi străine, studii în străinătate... Nu! Studii, limbi străine, vacanțe în strănătate. Nu mai contează, m-ați prins! Încerc să îmi justific alegerea! Nu contează în ce ordine m-a atras IntegralEdu. Da, recunosc! Sună tentant! Dacă pot găsi aici EduTabere individuale si de grup, pentru vârste intre 3 si 65 de ani, de ce nu? Întotdeauna este loc pentru dezvoltare personală, pentru a învăța lucruri noi și de a socializa!
          Nu există limite, bariere atunci când vrei să îți petreci timpul liber într- un mod unic și calitativ! Poate avem idei preconcepute despre faptul că numai copii sau tinerii pot pleca în tabere educaționale. Acum însă pot participa și adulții. Nu sună extraordinar? Eu am optat pentru TABARA IN FRANKFURT 17+ ANI . 
Foto uk.pinterest.com
        Ce m-a atras foarte mult a fost faptul că centrul lingvistic este situat în atractivul district Sachsenhausen, în apropiere de râul Main, unde se găsesc cele mai multe muzee, având conexiuni ideale cu metroul sau trenul grație locației sale. vizavi de Sudbahnhof. Contra cost, se oferă excursii de o jumătate de zi la Aschaffenburg, Darmstadt, Mainz și Wiesbaden, și excursii de o zi la Wurzburg, Valea Rinului si Heidelberg. Cazarea pentru elevii sub 18 ani se face obligatoriu la familii gazdă sau în Hotelul pentru tineri**. Ca adult poți avea însă opțiuni diverse. De exemplu, Hotel confortabil pentru tineri*** Hotel Meininger oferă cu mic dejun, lounge cu șemineu și multe alte facilități. Variante sunt multiple, pe gustul și buzunarul fiecăruia, dar nu uita de unul din cele mai importante lucruri:  programul de studiu. La fel de variate ca și modalitățile de cazare,  poți opta pentru:
·        Curs general - 20 ore/săpt. în grupe de 12 -15 cursanți, care se desfașoara dimineața sau dupa-amiaza, în functie de nivel. Cursul are aplicabilitate practică și include gramatica, vocabular, citire, conversație și fonetica.
·        Curs standard - - 24 ore/ sapt. La cursul general se adaugă doua ore de două ori pe săptamână, axate pe teme actuale din politică, cultură și știință.
·        Curs intensiv - 28 ore/sapt. La cursul standard se adaugă doua ore de patru ori pe săptamână (dupa-amiaza), axate pe exerciții suplimentare de gramatică.
·        Germana pentru afaceri - include 20 ore de studiu pe săptămână. Cursul este o combinație între germana generală și terminologia de afaceri. Se folosesc materiale moderne si multimedia. Nivelul minim de înscriere - B1.
·        Curs Test DaF - școala este centru oficial de examinare pentru Test DaF, valabil pentru admiterea la universitățile germane. Cursul are durata de 4 săptamâni și include 20 ore/sapt. de pregătire specializată, care familiarizează cursantul cu forma și cerințele examenului și include teste de probă. Nivelul minim cerut este C1 si se determină printr-un test susținut la birourile Integral înainte de înregistrare. Cei interesați pot susține testul la sfârșitul cursului, după o inregistrare prealabilă cu trei zile de la începerea cursului. Datele pentru susținerea examenului sunt: 10 februarie, 20 aprilie, 9 iunie, 19 iulie, 20 septembrie si 8 noiembrie.

             Gama de tabere educaționale IntegralEdu este vastă, dar te las pe tine să le descoperi, în liniștea căminului tău.
          Sincer, te rog să-mi spui! Te-ai mai întors vreodată ca adult dintr-un concediu cu o limbă nouă aprofundată, prieteni și cunoștințe internaționale, dar și relaxat în același timp?
          Nu știu ce părere aveți voi, dar eu nu am de gând să ratez astfel de ocazii indiferent de programul încărcat pe care îl am anul acesta! Abia aștept să ne întâlnim în tabăra educațională IntegralEdu!

Comments

Popular Posts