NEWS ALERT! COD GALBEN ȘI VERDE PENTRU PRODUSE DE CALITATE!


          Nu ti-aș dori să mergi cu mine la cumpărături! Poate dacă ai răbdarea necesară să mă suporți verificând cu minuțiozitate fiecare etichetă, dată de expirare, compoziția, dar mai ales să mă vezi cu sprânceana ridicată privind sceptică produsul și întrebând despre condițiile de depozitare. Oricât mi-ar garanta specialiștii în vânzări că totul este în regulă, mărturisesc că sunt o redută greu de cucerit! Asta ar fi doar începutul, cred...
          Dar cred că undeva rugile celor ce mă însoțesc au fost ascultate! Adică? Vă explic imediat, cum decurge o zi de aprovizionare pentru o nouă săptămână agitată și pline de calcule privind pachetele familiei, micul dejun, light, fat, cu grăsimi, fără grăsimi. Un adevărat inginer chimist sunt în materie de mâncare! De multe ori rămân uimită cât de repede trece timpul și constat că am doar câteva produse în coș, în timp ce pe fundat se aude: „Stimați clienți, vă anunțăm că magazinul nostru se va închide în 10 minute!” Și atunci să mă vezi! Mă întreb indignată: de ce ziua are doar 24 de ore?
          Ei, dar se pare că gândurile mele au fost auzite! Poate chiar ale noastre, pentru că sunt convinsă că situația mea este similară pentru multe dintre noi. Lăsând gluma la o parte, poate părea un pic deplasată grija mea deosebită pentru produsele alimentare, dar acest obicei s-a format în timp, deoarece aprovizionarea alimentară a fost de multe ori o loterie pentru mine, testând totul pe propia piele. Mai exact, dacă produsul alimentar nu era ținut în condiții adecvate, în câteva ore știam acest lucru, deoarece vedem pe pielea mea consecințele acestui fapt. Mici erupții cutanate și o stare generală nu tocmai în parametri normali. De aici vizite la doctor, tratamente, regim și tot ce implică aceste mici neplăceri cu care sunt sigură ca mulți dintre noi s-au confruntat la un moment dat în viața lor! 
          Însă, de curând am aflat o veste grozavă. Și cum informația bună circulă destul de repede, am descoperit, testat și mărturisit. Ce anume? Cum să achiziționăm un produs alimentar ținut în condiții optime, astfel încât să nu mai pierdem timp prețios căutând produsul adecvat și implicit cum să petrecem orele de timp câștigate, datorită unei inovații extrem de utile. Iată că trăind în secolul vitezei, sunt și lucruri benefice pentru noi, deoarece tehnologia informatică capătă noi valențe pe piața alimentară. Vestea bună e că producătorii Caroli au reușit să introducă etichete inteligente cu ecran termosensibil, #mâncarecunotificare, pentru Salamurile Semenic Extra Caroli.

          Și pentru a mă face înțeleasă, despre ceea ce am descoperit, permiteți-mi să detaliez mai exact.
          Pentru a evidenția că produsele Caroli sunt păstrate la temperatura optimă, respectiv la 2-8°C, cele 3 SKU-uri de Salam Semenic Extra cu 90% carne, Picant Extra cu 90% carne și varianata Gastro de la Caroli au de acum o eticheta inovatoare, cu cadran termosensibil.
          Acest cadran termosensibil își schimbă culoarea în functie de temperatura produsului:
          •   sub 8°C  are culoarea verde
          •   peste 8°C  incepe să sa coloreze in galben

          Când cadranul termosensibil începe să se coloreze în galben este un semn de atenționare că produsul trebuie reamplasat la rece, sub 8°C.

          Cea de a doua veste bună este că acestă inovație nu te costă nimic în plus, deoarece prețul produselor Caroli este același. Un lucru de apreciat l-aș numi eu, ce denotă grija pentru clienții lor fideli și  nu numai!
  • Poate reprezenta oamenii într-o continuă dezvolare personală și profesională, așa cum fac și ei pentru produsele lor.
  • Poate reprezenta oamenii inovatori care știu să îsi organizeze timpul si să își facă munca mult mai ușoară.
  • Poate că e pentru oamenii cărora într-adevăr le pasă de calitatea și perfecțiunea lucrului bine făcut.
  •  E o dovadă de încredere reciprocă între client-producător și viceversa, retailer-consumator.

  Nu e grozav? Ai devenit deja curios să descoperi mai multe? 
Dar asta nu e tot!

  • Poți să îți verifici chiar tu condițiile de depozitare din frigiderul tău, deoarece dacă temperatura din frigider este setată sub 8°C, eticheta produsului se îngălbenește și astfel produsele Caroli îți reamintesc de importanța păstrării produselor alimentare la temperatura optimă!
  • Poți deveni expert în materie cu produsele Caroli! Să-ți spun secretul: Dacă cadranul termosensibil este verde închis, temperatura produsului se apropie de 2°C şi este verde deschis, temperatura produsului se apropie de 8°C.


  • Ai însă și tu o responsabilitate să știi! Calitatea produsului achizitionat stă în mâinile tale! Astfel, dacă produsul a fost depozitat într-un frigider la 6°C și apoi se amplasează pe masa din bucătărie în care avem 26°C, cadranul termosensibil devine galben în aproximativ 40 de minute (atunci când produsul ajunge la o temperatură mai mare de 8°C). Știai acest lucru?
  • Sau atunci când faci cumpărăturile, păstrează produsele alimentare în condiţii optime, în special când afară temperatura este mai mare de 8°C. Poți folosi pentru transport din magazine către locuinţă: sacoşe termoizolante cu pastile de răcire, rucsaci termoizolanţi, minifrigidere cu alimentare la brichetă auto. Sau pentru consum în afară casei (la şcoală, la serviciu, la picnic): genţi sau rucsaci cu buzunar termoizolant. Tocmai acest lucru mi se pare extrem de interesant!  Dacă cadranul termosensibil se îngălbenește, este cazul să iei măsuri privind modalitatea în care îți transporți produsele alimentare. De aceea Caroli îți vine in ajutor!
  • Mai mult chiar! Dacă până acum aveai dubii în privința locurilor de unde îți faci aprovizionarea, Caroli te asigură că ai ales magazinul potrivit, care respectă condiţiile optime de păstrare pentru  produsele alimentare!
  •  Important însă de știut! Acest cadran termosensibil arată dacă este ţinut la temperatura optimă sub 8°C (în acest caz este verde) şi atenţionează dacă produsul este amplasat la o temperatura mai mare decât cea optimă (peste 8°C, în acest caz cadranul devine galben)! Termenul de valabilitate al produsului este menţionat separat, pe verso.

          Îți vine să crezi  că este mai mult decat un produs alimentar? Eu cred că este expertul casei! Te învață atât cum să faci cumpărături în siguranță, dar și verifică condițiile de depozitare la tine acasă!

Oricare ar fi dintre aceste motive,
Sfatul meu: Încearcă-l și tu! Nu te costa nimic in plus! Abia aștept să-mi scrii părerea ta!


























Comments

Popular Posts