Nano Universul în mâinile tale

Ce este viața oare și cum se naște ea?
Ce căutăm în viață, putem noi oare afla?
Cunoaștem Universul? E oare cu putință,
Să poți primi un dar despre a ta ființă?
Oricâtuși de puțin pe zi am reflecta,
Răspunsul pare acum a fi în fața ta!
Spectacol inedit al vieții  prin culoare,
Ce naște zi de zi o nouă întrebare.
 
E o lume infinită , un ciclu plin de viață,
Ce dăruiește lumii lumină și speranță,
Mărturisesc cu drag că-mi place să ofer,
Cadouri pline de viață, doar de la Ecosphere!
 
Ecosistem închis, primul din astă lume,
Îl poți avea acasă, la birou, e o minune!
Tehnologie NASA, lumina o stochează,
Corali, creveți și alge, o viață ei creează!
O lume-ntreagă pare cuprinsă într-un bol,
Venind în casa ta, îți umple un mare gol,
N-au glas să ne vorbească, sunt pure nestemate,
Ce strălucesc în soare și gându-ți duc departe...
Privindu-l zi de zi, e un al vieții cerc închis,
Devii echilibrat, mai calm, senin, destins,
Inspiră-te de aici!  E pură terapie,
Și scapă de probleme, chiar dacă ai o mie!

Chiar de nu ești savant, chimist, cercetător,
Al vieții echilibru să înțelegi e ușor!
Învață de la alge lumină s-ai în viața ta,
Și purul oxigen vei fi celor din preajma ta!
 
Mă declar fascinată de al meu Ocean Sphere,
Creveți, nisip albastru, privindu-l mă inspir,
Mi-arată că Lumina, Căldura-s factori cheie,
Alături de cei dragi, ziua frumos se-ncheie!
 
Iar de-mi doresc să aflu ce-i viața îndelungată,
Sistemu-mi demonstrează că nu e complicată.
Doar să-mi găsesc în viață locul ce mă inspiră,
Și-adânc în suflet simt că totul în jur conspiră!
 
Nu poți doar să-l privești, parol că te-atașezi!
Nume-n dar tu îi vei da, mai iute decât crezi,
Styria eu l-am numit, este land-ul meu minune,
Ce zi de zi mi-arată ce-i unic în astă lume! 

Plin de viață e cadoul, cu iubire și speranță,
Este propriul univers, ocean, jungla, verdeață.
Chiar de-i mic sau poate mare, copiilor l-aș dărui,
Împreună să-nvațăm ce înseamnă verbul a fi! 

Respect am pentru știință, arta-i pură bucurie,
E cel mai frumos cadou, garantat dintre o mie,
Apa este elementul unic, o spun indubitabil,
Prețul sau rolul ei în viață nu e cuantificabil!
 
Perfect e pentru orișicine, copil, tânăr sau bătrân,
Dând dovadă de franchețe, sincer o spun acum,
Plus, dacă mai ești și blogger, iară cititorii-ți cer,
Ai acum afiliere, în doi pași, cu Ecosphere!


Comments

Popular Posts