ABECEDARUL IUBIRII PĂRINTEȘTI

          Nu judeca o carte dupa copertă! De câte ori nu am auzit acest motto? Când nu avem o recenzie, de multe ori avem tendința de a citi doar primele pagini ale cărții, pentru a ne da seama dacă ne place sau nu. Superficialitate sau lipsă de timp, același obicei îl avem inconștient câteodată și în relația cu oamenii. De multe ori ne grăbim să judecăm o persoană după aspectul fizic, câteva cuvinte rostite sau privirea sa. Doar atât și ne sunt îndeajuns în a ne forma o părere, de multe ori diferită de realitate despre cel de lângă noi. Dar ceea ce nu știm este că în spatele fiecărei povești de viață a omului de lângă noi, cei care plantează prima sămânță de încredere în forțe proprii sau prima piatră de temelie sunt părinții. Indiferent de statul lor social, locația de proveniență, capacitatea de comunicare, ei sunt ai noștri. Am moștenit de la ei o parte din omul care ne numim astăzi, cu bune și rele. Cred că ar trebui să ne oprim o clipă din lupta ce o ducem cu înverșunare zi de zi pentru lucruri ce ni se par absolute pentru noi și să încercăm să privim mai mult la omul din noi întâi. Să conștientizăm că suntem cei mai bogați oameni spiritual datorită lor. Ei au fost cei care au scris primele litere în cartea vieții noatre!

 Multumesc părinților pentru că:

· Am învățat de la voi gramatica iubirii! Verbul a cicăli cum îl numeam în adolescență, am înțeles treptat că reprezintă de fapt verbul a iubi din toată inima!
·   Boacănele făcute de mine în copilărie v-au adus un zâmbet pe buze, ceea ce m-a încurajat să înteleg că toate pe lumea asta au o rezolvare.
·    Când peste ani îți va fi dor de mine, uită-te în oglindă! N-am înțeles atunci, eram doar un copil, dar cuvintele mamei au prins contur prin omul care se destăinuie în fața ta astăzi.
· Dacă suntem azi, aici, suntem datorită lor. Și ei au înfruntat frici, nemulțumiri, dar nu au dat niciodată înapoi și ți-au oferit ceea ce au considerat cel mai de preț lucru: viața!
·    Eșecul e modalitate de a-mi spune că acel lucru nu mi se potrivește, mi-ați spus când toate mi se păreau în alb și negru.
·   Frica este doar un sentiment, ce apare atunci când ești necunoscător.Voi m-ați sfătuit să mă informez constant, pentru ca acest sentiment să nu aibă loc niciodată în sufletul meu!
·    Găsește-ți singură calea și vocația. Mi-ați spus că viața e mult prea scurtă uneori să fac lucruri ce nu îmi plac.
·  Hrănește-ți pasiunile indiferent de vârsta pe care o ai, mi-ați șoptit la vârsta majoratului!
·     Iubește! E singurul sentiment pe care îl voi învăța singură la momentul potrivit!
·    Joacă-te chiar și atunci când vei fi mare! Să nu uiți niciodată inocența copilăriei! Ea se numește creativitate!
·  Kilometrii sunt doar o unitate de măsura, pentru că voi sunteți si veți fi mereu aproape de mine oriunde m-aș afla pe acest pământ!
·  Lumea oferă infinite posibilități ! M-ați învățat că atunci când simt nevoia de schimbare, e semn că e decizia potrivită la momentul oportun. Doar eu știu ce este mai bine pentru mine!
·     Minunea de om ce sunt azi este datorita vouă,  parințiilor, ce stați în conul de umbră al realizărilor noastre!
·     Niciodată să nu renunț! Nici voi nu ați renunțat atunci când viața v-a demostrat că nu are culoarea roz, așa cum o vedem eu prin ochelarii copilăriei mele.
·    Oricine este liber să creeze ceva unic în această lume! Mi-ați dezvăluit secretul: trebuie doar să-mi doresc acest lucru cu adevărat!
·     Prin fiecare om și povestea sa de viață mărturisită am învățat să îmi prețuiesc și mai mut părintii. Câteodată ei pot pleca de lângă noi, mult prea devreme.
·     Ruta drumului ales în viață, poate fi cateodată plină de obstacole! Tocmai acesta-i farmecul, m-ați sfatuit. Te face să prețuiesti mai mult ceea ce câștigi ulterior!
·     Să trăiesc momentul și să nu privesc decât înante! Mi-aduc aminte și acum povestea despre rolul ochilor și poziția lor strategică din frumtea noastră!
·     Tata și mama sunt două suflete pereche, iar eu sunt cea mai mare dovadă de iubire a lor!
·    Uneori nu le poti ști pe toate! Învață din mers atunci când viața îți dă lecții!
·    Visează cu ochii deschiși, dar nu uita să ai picioarele pe pământ! Cele mai frumoase sfaturi prin care am învățat să-mi depașesc limitele!
· Zi-le astăzi cât de mult îi iubești și că le multumești pentru toate cuvintele frumoase și sacrificiile făcute pentru tine. Mâine poate fi prea târziu. Un simplu Mulțumesc din partea noastră îi va face cei mai fericiți oameni din lume. Pentru că sentimentele sunt glasul sufletului nostru pe care ar trebui să învățăm să le rostim mai des.
          Voi m-ați învățat alfabetul iubirii părintești! Pot oare eu să scriu pagini la fel de frumoase ca ale voastre?
Foto theodysseyonline.com

          Mai prețios decât să ai părinți în viață,
          Un lucru nu există mai presus pe astă lume,
          La bine și la greu îți dăruiesc speranță,
          Ți-au oferit o viață, un destin, un nume.
          Unde ne poartă pașii în lume nu vom ști,
          Mama și tata te vor aștepta în prag acasă,
          E locul cel mai binecuvântat unde renaști,
          Si simți mereu iubirea celor ce le pasă.
          Chiar dacă timpul zboară prin clepsidra vremii,

          Purtați blajin în ochii voștri aceeași bucurie,
          Azi te iubesc mai mult decât oricând să știi,
          Rostiți de cateva decenii, eu sunt mărturie.
          Iar când an după an ce îmi doresc mă întrebați,
          N-aș vrea mai mult decât să fiu copilul vostru,
          Țineți-mă în brațe, când firul vieții legănați
          Iubirea voastră să îmi fie al vieții astru!
          Le-aș spune clipelor să nu se mai grăbească,
          Oricât eu le-aș ruga din noapte până-n zori,
          Rămâneți și veti fi părinții mei nemuritori!
         

          Dacă măcar unul dintre voi a rezonat cu gândurile mele, pentru mine e cel mai frumos lucru întâmplat astăzi. Să spui Mulțumesc părinților tăi nu e niciodată prea târziu! Iar daca vrei ca aceste cuvinte să nu se piardă-n timp și să fie mereu în amintirea lor, o poți face prin propriile mesaje (acestea pot fi clipuri video de maximum 30 de secunde, mesaje text sau poze cu părinții alături de mesaj). Le poți mulțumi oricând, oriunde, chiar să postați mesajele pe pagina personală de Facebook, cu tag către pagina Mulțumesc Părinților, folosind hashtagul #multumescparintilor. Povestea ta știu că este specială și scrisă din suflet, de aceia te încurajez să participi și poți intră în tragerea la sorți pentru premii în valoare de 5000 de lei.

          Povestea ta, poate fi și povestea noastră! Nu ezita să ne împărtașești și nouă din emoția ta! 

Comments

Popular Posts