Găsește-ți pasiunea de a fi om și hrănește-o prin sport!


Respect și admirație mi-au inspirat oamenii prezenți sâmbătă în Piața Sfatului, dar în special cei alături de care am alergat, umăr la umăr, în crosul de 4 și 7 km! O atmosferă plină de vivacitate în care cel mai mare sentiment trăit nu a fost al concurenței, ci al faptului că, participând, scopul în sine ne-a câștigat sufletele! 

Am cunoscut oameni deosebiți, ce ne inspiră prin simpla lor prezență, care au sprijinit acest benefic eveniment. Mă înclin în fața unui om precum Cristian Mărgărit, în care am descoperit Modestie, Seriozitate, Altruism! Ne-a demonstrat că arta de a fi om nu se măsoară în cuvinte, nu se termină când întunericul se așterne, ci se demonstrează prin fapte. Începând cu plăcuta implicare din timpul evenimentului și terminând cu ploaia torențială ce a survenit evenimentului, Cristian a fost îngerul nostru păzitor, ajutând și împărțind prin ploaie pelerine celor nepregătiți, așa cum am fost noi. Nimic nu se compară cu mâna întinsă a unui om exact când ai nevoie! O lecție de viață frumoasă pe care fiecare dintre noi ar trebui să o predăm mai departe: arta de a fi om în adevăratul sens al cuvântului! Mulțumesc Cristian Mărgărit! Asta mă face să completez cele scrise de mine în postarea anterioară, prin cele trăite la fața locului. E un cros organizat de oameni cu suflet mare, pe care ți-i dorești să-i întâlnești măcar odată în viață. Și mă bucur că am avut această ocazie, deoarece realitatea te va surpinde mereu în cel mai plăcut mod cu putință alături de asemenea oameni!
Evenimentul în sine ne-a unit, am descoperit oameni frumoși sufletește. Am experimentat, rând pe rând, Kangoo Jumps, alături de irezistibila Kinga Sebestien, care ne-a făcut să ne simțim invincibili. Mulțumesc instructorilor: Simona Burnichi, Lavinia Bârzan, Nicoleta Topor, Rita Anfimov, Răzvan Bujdoiu, Mihaela Ionescu, Ramona Grunesz, Ada Jitariu și Ágnes Székely pentru acest eveniment extraordinar! Dar nu ne-am oprit nici după terminarea evenimentului! Mai mult, am cântat în cor ascunși sub umbrelele sponsorului Ciuc, în timp ce ploaia torențială ne  oferea fiecăruia dintre noi sentimentul unic al unei familii unite din pasiunea de a face sport și a trăi frumos. Cu mâna pe inimă vă spun că cea mai mare oră de mișcare își merită numele, fiind pentru mine cea mai mare zi de mișcare a sufletului! Încercați fiecare dintre voi să luați măcar odată parte la un asemenea eveniment! Cuvintele vă vor părea neputincioase ca să-l descrieți! Mai aveți o șansă pe data de 6 august 2016 la Mamaia! 
Toate detaliile legate de eveniment le puteți găsi cu ușurință pe pagina sitelui Mișcarea face bine. Mulțumesc organizatorilor, în special Blogal Initiative pentru campaniile demne de laudă inițializate, oferindu-ne astfel de sentimente unice! 10 este numarul magic al trăirilor mele din această zi, dar și al locului pe care l-am ocupat la crosul de 4 km. Recomand tuturor! Găsește-ți sursa ta de pasiune prin sport și să nu uiți să o hrănești constant! Îndrăzniți, oameni buni, și ieșiti din zona de confort pentru a cunoaște oameni la fel de frumoși, la fel ca voi! Îndrăzniți să cunoașteți diferența între a plăcea și a iubi ceea ce faci. Acesta e verbul ce schimbă prin sport prisma vieții!
Poate suna motivațional, dar acestea sunt gânduri sincere, hrănite după cele 12 ore de mișcare în care orice temere dispare, iar zâmbetul va fi cel mai frumos accesoriu pe care o femeie ca mine îl poate purta! Fii tu următorul!

Comments

Popular Posts