SĂRUT-MÂNA!



I-am privit mâna. Știam că aici găseam încă din copilărie răspunsul la toate întrebarile și frământările mele! Era cea care m-a hrănit să pot fi ceea ce sunt astăzi. Era mâna care m-a ținut strâns la piept când scânceam și m-a luat în brațe când am luat primul meu premiu. 

Sursa www.the blaze.com
         Acum era mâna ce m-a strâns la pieptul ei când am intrat la facultate. Mă gandeam cum poti răsplati aceste mâini, care tăcute ne călăuzesc drumul în viață spre succes? Mâinile astea implineau o venerabilă vârstă.  Odată cu ea, fiecare bucurie a mea se adunase în pliurile palmelor ei. 

Sursa www.tewelth.com
Cum pot să fiu aproape de cea care înseamnă cel mai mult pentru mine, iar acum soarta decisese că este momentul copilului-adult să plece în lume? Ne spunem multe, dar e in legea firii să uităm. Privind spre copilărie, dintre toate amintirile, cea mai puternică este cea a zilelor când mama era acasă, atunci când veneam de la școală. Îi spuneam grăbită Sărut mâna mama!, iar ea mă întâmpina cu mâncarea aburindă, zâmbind. Nu știu dacă sentimentul ăsta e din cauza faptului că nimeni nu gătește ca ea sau nimic din lumea asta nu se compară cu plăcerea de a te întâmpina cel mai drag suflet de pe pământ!

În orice situație aș fi luat o decizie rapidă, deoarece imediat aș fi găsit varianta potrivită pentru cadouri, dar acum era vorba de mama. Vroiam să dăruiesc cu sufletul, așa cum o făcuse și ea pentru mine de fiecare dată. Te simți indecis. Sunt aproximativ 3.150.000.000 de răspunsuri pentru love pe internet. Dar ce aș putea să îi dăruiesc pentru a mă simți  aproape în fiecare clipă?
Îi priveam mâna în semn de respect. I-am sărutat-o. A tresărit profund mirată, iar eu am avut strălucirea ideii de moment! Răvașele din trecut erau pecetluite pentru a li confirma autenticitatea. În semn de mulțumire îi voi dărui o brățară ce îi va aduce aminte de dragostea ce o port, ori de câte ori ii va fi dor de mine.
Am deschis laptopul și chipul mi s-a luminat! Lovebird ! Știam ce aveam să îi dăruiesc! 

Brățara aleasă e mult mai mult decat o bijuterie personalizată!
E simbolul maternității. E mulțumirea pentru faptul că inimile noastre au bătut și bat la unison, legate prin dragoste unui cordon ombilical. Eu nu uitasem. Și nici ea. Dar într-o lume în care cotidianul primează, avem nevoie de lucruri mici, încărcate simbolic pentru a ne reaminti de cele mai puternice sentimente ce le purtăm, dragostea dintre mama și  copil. Pe tot parcursul vieții, mama este îngerul păzitor. Știe ce este în sufletul meu indiferent de situație!


     Cu ea am curaj să merg oriunde în lumea asta! Dar acum era rândul ca puiul să părăsească cuibul și să își ia zborul. Având această Brățară-bijuterie o aveam pe mama aproape, lângă mine oricând și oriunde.



Ne naștem, hrănim, iubim, creăm prin mâinile noastre frumusețea vieții. Acum am înțeles și eu după mulți ani ce înseamnă să spui Sărut-mâna! Multumește cu sufletul, simte și arată-ți dragostea. Apoi, pecetluiește-o cu lovebird, deoarece iubirea adevărată se regăsește uneori în lucrurile mărunte ale vieții noastre.







Comments

Popular Posts