DĂ SENS ȘI AROMĂ VIEȚII TALE!

Mă vei adulmeca profund în dimineți toride,
Savoarea mea perfectă te cuprinde încet-încet,
Te vei gândi necontenit, oricând și chiar oriunde,
La  gustul meu inconfundabil, ce te îmbie discret.


Petrecem ore-n șir și zile adunate într-o viață,
Clipe frumoase avem,  îți faci planuri noi, mărețe,
Cu mine alături ziua-ți pare o lungă dimineață,
Frânturi de slove așterni din gândurile răzlețe.


Sursa www.pinterest.com

Sunt visătoare eternă, mereu cu capul în nori,
Dar rădăcinile-mi sunt bine ancorate în realitate,
Atunci când mă adulmeci, gustul îți dă  fiori,
Din toate douăzeci, eu îți sunt cafeaua preferată.



De vrei să mă găsești pășește în camera din față,
Sau mergi la cafenea, cea mai iubită e în București,
Arome de cafea și ceai simțuri sublim răsfață,
De peste mări și țări, relaxare și aventură primești.



Aici descoperi rând pe rând tradiție de o viață,
E-un loc ce sufletului îi place și vei dori ca să revii,
Pentru arome, gusturi, ustensile ce arta vieții te învăță,
Cum mai puternic și mai bun cu zi de zi ca să devii!



Asemeni cu al tău blog , ți-aduc doar bucurie,
Ca un prieten drag ce-ți sunt alături an de an,
Zilnic îți dăruiesc optimism și  bună dispoziție,
Sunt elixirul tău, Cafeaua Jamaican Blue Mountain.



Suntem noi ca și oameni clădiți 70% din apă,
În care adăugăm iubire, putere sau orice altceva,
Depinde doar de noi ce aromă cerem de la viață,
De calitatea ei depinde viața,  asemeni unei cafea.


Crescută-n Caraibe, e o poveste din vulcanic sol,
Ce ajunge pân' la tine cel mai bun gust  din lume!
Cafeaua Jamaican e special pentu mine! Parol!
HAI să-ți explic de ce imi place și anume:


Sursa aromaridge.com
Cafeaua Jamaican Blue Mountain e cultivată în Insulele Caraibe, la mare altitudine, uneori chiar şi la 2300 de metri, această cafea e cu adevărat o raritate. Specialiştii o consideră una dintre cele mai bune cafele din lume. Responsabile de savoarea şi aroma ei delicată, sunt particularităţile zonei muntoase în care aceasta este cultivată.Solul vulcanic bogat în fosfor şi azot şi clima cu precipitaţii constante sunt cheia acestui gust inconfundabil, cu totul excepţional. Perla din Jamaica e o cafea crescută printre nori şi de aceea se găseşte rar, ca orice lucru cu adevărat bun.



RECOMANDARE DE PREPARARE (și citire Blog) CAFEA JAMAICA BLUE MOUNTAIN:

Filtru(Doar pentru cei ce cred cu adevărat că viața e frumoasă)
Espresso(Cu punctul pe i)
Moka(Restul e pură creație)
Infuzie (Fiecare articol  prinde esență tare)





















DACĂ EȘTI AICI ÎNDRĂZNEȘTE ȘI INTRĂ ÎN







Comments

Popular Posts