Tentații pentru PC-ul tău

Nu acum! Hai mai încearcă să mai dai Restart odată,
Poate totuși că va merge, chiar de-i huruie vreo roată!
Nu mai merge? S-a stricat? Cred că râzi acum de mine,
Mai încearcă încă odată poate totuși îsi revine!

Mi-aduc și acum aminte,  parcă ieri mi s-a întâmplat,
Cand lucram in facultate, cunoștințe de acumulat,
 Laptop vechi, referate multe, licența de terminat
Și eram în sesiune, când laptopul mi-a cedat!

Un șoc electric a fost de ajuns să pierd tot ce am lucrat,
Nimic eu nu am salvat, căci eram grăbit, stresat.
Poți să plângi, să râzi cât vrei, nu te-ajută la nimic,
Dacă-n laptop tu nu ai SSD-ul potrivit!

Și l-am dus la Viorel, prietenul meu IT-ist,
Frate, tot ce pot să-ți zic e un lucru foarte trist,
Ia-ți adio de la ce tu aveai în laptop scris,
Și caută acum  magazin online profesionist!
Te ajut căci te cunosc, mi-ești prieten de o viață,
Intră în Oferte SSD, ia aminte și învață,
SSD HyperX Sauvage, Interfață SATA 3,
Comandă-l pe loc acum, calitate dacă vrei!
Rezistență mare la șocuri, în plus fiabilitate,
Fișiere, aplicații, transfer cu rapiditate,
480 GB,  spațiu optim de stocare,
Fără grijă poți de acum să îți scrii orice lucrare.


Variante sunt multiple,  ai oferte SSD Kingston,
Comandă acum online sau din stoc de la showroom,
Transportul e gratuit, deschidere la livrare,
Asamblare gratuita si 30 de zile cugetare.
Dacă nu ești mulțumit SSD-ul returnezi,
Dar probleme n-o să ai, pot chiar eu să-ți garantez!


Așa că prieten bun, ajutorul din dotare,
E Magazin online acum click și capul nu te doare!
De nu ai un Viorel, prieten pe lângă tine,
Un sfat am acum să-ți dau, încearcă și îl reține!
Comandă-ți acum pe site SSD-ul potrivit,
Ca să nu pățești ca mine, că nu-i treabă de glumit!
Pentru SuperBlog Spring 2016, cu plăcere eu am scris,
Pentru  Proba 12. Un PC la puterea HyperX!
Suntem toți internauți, tindem spre perfecțiune,
Mediadot.ro pentru IT cu pasiune!


Comments

Popular Posts