Nea Costică Reloaded

           Prieten drag,     
   
Mi-era dor. Mi-era dor să îți scriu, să vorbim. Nu știu dacă asta e prietenie adevărată, dar când se apropie ziua ta de naștere simt asta. Chiar dacă sunt în celălat capăt al lumii, asta nu mă oprește să fiu alături cu gândul la tine și să-mi doresc să te vad măcar pentru câteva minute. Ce mi-ar mai plăcea să stăm la taclale, așa cum făceam în studenție și să împărțim prăjitura cumpărată cu sudoarea frunții din bursa noastră! Măi bursuc, frumoase vremuri și gânduri mai leagă prietenia noastră! Mă gândeam să-ți trimit o felicitare, dar ar ajunge la tine cred după ziua ta, așa că am ales poșta electronică. La mulți ani și să te ții de promisiunea noastră de a ne revedea și la 100! Nu vreau să rupem nimic din ei! Restul urărilor de bine de abia aștept să ți le spun când ne întâlnim la vară.

                                        Radu, 10 martie 2003

                             Sursa www.cnet.com
                A fost primul meu document scos la imprimanta Canon I560. M-am atașat afectiv și de el și de imprimantă. De când moda cu scrisorile a început să fie „old fashion”, am de atunci „prostul obicei” de a imprima mailurile primite de la cei ce-mi sunt dragi. Le imprim și le adun pe toate într-o colecție personală a sufletului meu. Câteodată, când mi-e dor sau ne adunăm în famile îmi citesc mailurile primite și imprimate de Canon-ul meu. A intrat în viața mea, într-o zi de iarnă din 2003, ca un obiect office, necesar completării recuzitei PC-ului meu, dar a reușit să prindă viață și să facă parte din familia noastră. De când a apărut ea, s-au rărit vizitele lui Nea Costică poștașul. Parcă-l și văd. Venea o dată pe săptămână, cu geanta burdușită de scrisori, chitanțiere si câte neștiute sălășluiau acolo. Tata îl întreba: „Nea Costică ceva pentru noi azi?” Era o întrebare oarecum retorică, deoarece de multe ori știam răspunsul după felul în care punea mâna pe geantă când se apropia de casa noastră. De aveam vreo scrisoare, întreaga zi se schimba pentru mine la 360 de grade! Conta mult faptul că cineva mi-a scris câteva rânduri. Când primeam plicul, îi admiram o vreme formatul, timbrul și abia apoi îl deschideam, ca și cum ar fi scris pe el Fragil. Sentimentul acesta îl resimt și astăzi.
          Bucuria pe care ne-o împărtășea Nea Costică poștasul a acaparat-o treptat  imprimanta mea Canon I560.  Zilnic, după ce-mi deschideam mailul, întrebam râzând cu cei din casă: „Nea Costică, ceva azi și pentru noi?” Și nea Costică i-a rămas numele. Orice mail drag, orice informație sau contract au trecut prin mâinile lui. Ne știe toate secrete, ofurile și clauzele contractuale. E prietenul ideal. Ne ajută la nevoie, face eforturi mari pentru a ne duce la capăt proiectele, fără să cârtească și să zică nimic. Doar când o cerem noi.
           Dar de la o vreme însă, Nea Costică dă semne că ar vrea să se pensioneze. O veste grea pentru familia noastră, deoarece ne-am atașat și ajutat reciproc. I-am mai schimbat una alta, ca să-i mai ușurăm munca, dar el nu și pace! Am luat legătura cu specialiști și cei din familia lui și ne-au spus ca să-i respectăm dorința. E bâtrân. Dar au zis sa nu ne pierdem cu firea, că au vești bune pentru noi. Putem să avem un alt Nea Costică în familia noastră, mult mai tânăr și mai performant și achiziționat extrem de avantajos prin campania „Canon Cashback plus 3 ani garanție”. Mai mult, o pot face chiar acum, deoarece aceasta se desfășoară în perioada 01.03.2016 – 30.06.2016. În plus, în funcție de imprimanta aleasă, ce se regăsește în tabelul de mai jos, cumpărătorii vor primi înapoi o sumă de bani și bonus o garanție extinsă cu o durată de 3 ani.

         Cred că Nea Costică a încercat să ne zică el săracul că e timpul să evoluăm și noi și să trecem la alt nivel. Produsele aflate în promoție sunt din gama  MAXIFY și i-SENSYS, destinate chiar și întreprinderilor mici și mijlocii. Noua gamă vine se pare mai puternică și mai energică ca oricând. Am intrebat și eu ca omul cum pot să-l integrez pe noul Nea Costică în familie și să beneficiez și de oferta Canon Cashback.Eu am ales o imprimantă Canon MAXIFY MB2350, multifuncțională, având funcții de  imprimare scanare, copiere și fax .Conexiunea se realizează ușor prin Wi-fi și Ethernet,dotată cu Quick First Print, imprimarea realizându-se extrem de rapid,15 pagini color/minut şi 23 de pagini monocrom/minut. Mai mult chiar, imprimarea primului material în 7 sec, scanare în memorie USB, încărcarea documentelor prin servicii cloud și compatibilitate cu tablete şi smartphone o fac să fie perfectă pentru biroul meu.

      Prieteni, eu zic că sună extrem de bine oferta,nu mai stau pe gânduri și intru în promoție.  Mult succes vă doresc în achiziționarea produselor Canon și să aveți parte de un Nea Costică, măcar la fel de longeviv ca și al meu! Povestea ta poate începe de aici. Îți rămân dator cu un email ca între prieteni, pentru a proba imprimanta achiziționată!




Comments

Popular Posts