FIFTY SHADES of HAPPY PEOPLE

„Tati, tati vino repede, acum vino,vino!”
„Ce e ștrumfule, de ce esti așa de fericita?”
„Uite ce-am găsit! Un iepuraș de la pufuleti cu surprize.Uite, abia îmi încape în palmă! Îi voi pune numele Bambi! Da, Bambi al meuu, Bambi al meuu,” repeta într-una micuța mea sărind când pe un picior, când pe celălat.
„E foarte frumos! Dar de unde este?”
„Mi l-a luat Ramona din excursie.”
Aha, am spus eu mirat, Uitasem sa precizez. Fiica cea mare fusese in excursie. Adolescentă fiind, îmi spusese ca ar fi necesari bani, un pic mai mulți, a petrece așa cum se cuvine ziua. Mi-am rasplatit copilul cu o suma decenta, precizandu-i totodată ca 100 ron din sumă, sunt pentru ai cumpara ceva Paulei, fiica cea mică de 3 anișori.
Om matur, în fața faptului împlinit constatai că fiica cea mare era bosumflată, deoarece nu-și luase chiar tot ce vazuse, iar cea mica primise o pungă cu pufuleti și era extaziată. Avea o bucurie în suflet molipsitoare..Măi, puștoaica mea m-a învățat azi cel mai frumos lucru! M-a învățat cum să fiu fericit!.Privind-o, mi-am dat seama că Uitasem ce înseamnă să te bucuri  de lucruri mărunte. E uimitor cum poți realiza într-o secundă, ceea ce mulți caută o viață să descifreze. Am privit îndelung, dorind să imortalizez momentul, în mintea mea. Dar e în legea lucrurilor ca imaginile să-și piardă în timp rezoluția  în amintirile noastre, de aceea aparatul de fotografiat joacă un rol esențial în ecuația vieții noastre. Fotografiați orice vă face fericiți! Tu ai trăit ce însemnă să fii fericit?
Sursa:http://www.beautiful-views.net/
Uite, îți dau 50 de motive de ce cred eu ca fericirea se citește pe chipul unui om.Chiar si printr-o fotografie.

Fifty shades of happy people
1.      Zâmbește! Bucură-te de tot ce vezi, dar din inimă!
2.      Nu aștepta doar momentele speciale în care să arăți că ești fericit!
3.      Fă rai din ceea ce ai! Fericirea nu e cuantificabila.
4.      Fă ceea ce-ți place! Fotografii știu sigur că da. Recunoaște!
5.      Fericirea are chipul tau! Fa multe fotografii  cu tine zambind. Surpinde momentul
6.      Joacă-te. Fii din nou copil. Arată-ne momentul!
7.      Cântă omule! În baie, oriunde te simți liber. Convinge momentul!
8.      Ascultă-ți muzica preferată.Știi ce frumosi sunt ochii tăi acum?
9.      Revezi un vechi prieten drag. Surprinde-i fericirea de pe chip.
10.  Vase, mancare de făcut? Fii fericit omule!Nu ești singur!
11.  Poți citi aceste randuri?Fii omule fericit!
12.  Esti îndrăgostit?Bingo!Fă multe multe fotografii cu tine și iubita.
13.  Prietena ta s-a îndrăgostit? Bucură-te pentru ea!Imortalizează-i fericirea!
14.  Claxonul te deranjează în trafic?Fii fericit !Poți auzi.
15.  Pleci în vacanță? Ești fericit!Nu ezita să ne arăți o fotografie.
16.  Azi nu este o zi obișnuită, ci este cea mai frumoasă zi din viața ta. Fotografiază-te ca amintire
17.  Fă-ți o caricatură a problemelor tale.Vei râde cu siguranță de ele.Arată-ne și nouă.
18.  Gaseste motive să fii fericit,oricât de puerile ți-ar părea.Zâmbește pentru noi
19.  Ești cu mama,sora, iubita  sau soția acum?Nici nu știi ce norocos ești! Imortalizează momentul!
20.  Dansează cu tine, cu alții, oriunde.Bucură-te de moment și...surprinde-l!

21.  Cură de săbire? Râzi cu gura până la urechi! Zilnic hranește-te cu o poție gratis de endorfine!
22.  Rămâi așa.Îți stă bine când zâmbești!
23.  Ai uitat de toate. Așa e ? Deschide PC-ul cu incredere și intră pe acest site
24.  Ești plăcut surprins.Știu că zâmbesti iar. Fă o fotografie.
25.  Fă acum ceva ce nu ai mai încercat până acum pentru fericirea ta și a celorlalți.Participă la concurs!
26.  Concurs de fotografie în care te motivează să fii fericit și să înscrii poze cu tema „Happy People”.
27. Pagina Komunomo, încarcă și trimite una din pozele făcute în cel puțin momentele de mai sus, în perioada 29 martie-12 aprilie.
28.  Participă la concurs cu incredere si poți castiga vouchere de cumpărături pentru F64. Premiul I – 1000 euro, premiul II – 700 euro si premiul III – 300 euro, dar și produse F64.
29.  Fii unul dintre fericiții membri al comunitatii Photo, prin cont în Komunomo.
30.  Explorează calea spre fericire prin cele 531 de comunități de pe Komunono.
31.  Să poți convinge că ai găsit fericirea trebuie să arăți și celorlalți, făcând o postare În care sa uploadezi fotografia participantă.
32.  Fericirea ta consta si în încadrarea în datele de desfășurare a concursului.
33.  Fericirea surprinsă trebuie să fie originală deoarece nu se vor premia fotografii care se dovedesc a fi preluate din alte surse.
34.  Fericirea.Ce poate fi mai simplu. Zâmbim, alegem una din cele 28 de măști ale chipului uman și gata. Sfat, nu te păcăli, fii sincer cu sufletul tău!
35.  Desemnarea câștigătorului primului set de premii se va face în funcție de numărul de emoții generate de postare.
36.  Te-am învățat cum stă treaba cu fericirea.Trăiește-o din plin și lasă-te surprins în momentul ăla, de cele cel puțin 75 de emotii pe care le trăiești
37.  Feiciții câștigători al celui de-al doilea set de premii se va face de un juriu de fotografi profesioniști
38.  Norocoșii câstigatori vor fi contactati prin mesaj prin platforma Komunomo.
39.  Ți-am stârnit interesul?Se vede în ochii tăi.Ești fericit omule!
40.  Drumul spre fericire? E acum pavat cu doar un click pe contul de înregistrare.
41.  Dar din dar, rai se face.Spune-le și pritenilor de concurs!Fă-i și pe ei fericiți!
42.  Indiferent de rezultat,vei fi răsplatit in aur!Amintirile din fotografii!
43.  Sunt alături de tine la acest concurs.
44.  Despre mine? Eu sunt fericit.Declar public
45.  Bătăi de cap cu amante? Nu! Rezultă fericit.Surprind momentul.
46.  Bătăi de cap cu nevasta? Nu... surprind momentul.
47.  Poze cu mine fericit?Le găsiți pe site-ul celor de la Komunomo,  platformă socială, bazată pe interacțiunea dintre oameni, 100% românească.
48.  Ești pe blogul meu?E imposibil să nu pleci măcar cun un gănd pozitiv.
49.  Fii fericit. Acum ai cel puțin o mie de motive.
50.  Dacă nu-ți iese. Ai incercat yoga laughter?

Comments

Popular Posts