VISURI ÎMPLINITE!


Gala Desenelor Animate, de duminica la ora 14, era cel mai așteptat moment al copilăriei mele! Nu dura mult, dar era momentul zilei, în care jurai că nu poți găsi un copil pe afară. Pentru că era doar odată pe săptamână, ne adunam frați, vecini, prieteni și stăteam neclintiți până să înceapă desenele animate. Aveam și noi momentele noastre de glorie. După o săptămână de școală, ne primeam în sfârșit recompensa!
Tom si Jerry au fost eroii copilariei mele! Ne stimulau imaginația, dar era totodată momentul triumfal de terapie al sufletului nostru prin râs și optimism. Ne bucuram atât de mult, încât în săptămâna ce urma, fiecare făceam un rezumat al celor vizionate și le retrăiam cu aceiași entuziasm. Filmele de animație ne-au inspirat si ne-au creat principii în care cred și azi:
1.Chiar dacă zilele nu-ți sunt perfecte, mergi înainte cu zâmbetul pe buze.
2.Nimic nu este nerezolvabil pe lumea asta,  happy-end există!
3. Învață să fii creativ, treci tu și peste asta!
Fenomenal era faptul că, deși vedeam acele animații pe televizoare alb-negru,  încercam să ne imaginăm fiecare culoarea  personajelor. Ce bucurie am avut când am văzut peste mulți ani că Jerry avea blănița maro iar Tom bleumarin!
Ce n-aș fi dat să avem la dispoziție în copilăria noastră atâtea animații, filme disponibile pe DVD, BluRay, de la Empire Film!  Chiar dacă au trecut niște ani de atunci, copilul din mine retrăiește cu mare plăcere, același sentiment de bucurie când vede filme de animație!
Toate au farmecul lor aparte, dar încerc să enumăr câteva ce au reușit să-mi îndeplinească  visurile copilăriei mele.
Ștrumpfii 1 îmi aduce-aminte de prieteniile noastre trainice din copilărie și de faptul că toți ne doream să găsim un portal magic!

Stuart Little, ar trebui văzut cu cei dragi! Îmi aduc aminte că fie dintre noi, după Galele Desenelor Animate, își cauta prin casă un șoricel, dornic să facă parte din familia sa.

Surf’s Up / Cu toții la surf, cu o distribuție de excepție, încoronează visul copilăriei, în care fiecare ne credeam un Cody Maverick campion!

Ehh, cât am mai visat clipa  asta în copilărie! Stă să plouă cu chiftele, era dorința noastră atunci când veneam hămesiți de la joacă! Îmi aduce aminte de perioada când toți doream să inventăm căte ceva, să fim Flint și salvăm lumea.

Visuri împlinite cu aceste filme!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2016.

Comments

Popular Posts