VALIZA: ONE WORLD ROMÂNIA 9


Tot ce aș lua cu mine,  pașii-n lume de mă poartă
Ar fi poate omenia, demnitatea și-a mea soartă,
Și le-aș pune-ntr-o valiză, pentru unii fără preț,
De-un albastru azurit, ca cel de la Voroneț.

Într-un colț micuț aș pune, cu drag numai o sămânță,
A umorului român, scris pe cruce la Săpânța.
Frică nu mi-ar fi în lume, c-aș lua ca talisman
O fărâmă de curaj, din Peleș, Sighișoara, Bran !

Doar o brumă de speranță aș mai pune de-ar fi loc,
Dorul să mi-l potolească, ca acasă să mă-ntorc,
Unde mă așteaptă ai mei, cei cu inima curată,
Gata oricând să ajute un om pribegit de soartă.

Cea mai mare bogăție, oriunde pe acest pamânt,
E în suflet și în drepturi, este tot ce ai mai sfânt !
Fericirea ți-o clădești, poate doar plantând un pom,
Însă cel mai important să nu uiți, ca să fii om !
Greu de pare uneori, să transpui ce simți si crezi,
Însă ca să mă-nțelegi, te invit  la film să vezi,
Festivalul Internațional de  Film Documentar
Și Drepturile Omului, ce  nu e  în zadar !

Perioada 21 – 27 martie,  alege să te implici,
Primul fii la festival, invită-i și pe amici !
One World Romania, cea de-a noua ediție,
Oferă 60 de documentare, un eveniment de excepție !

Dacă  te-am convins să mergi și ești pro,
Acceseaza hotărât  http://oneworld.ro
Multe lucruri vei afla, la distanță de- un click,
Contează doar să-ți dorești un eveniment unic.

Comments

Popular Posts