Pont pentru un buzunar fericit!

Cred că timpul fiecăruia dintre noi este neprețuit și, de aceea, am două reguli universabil valabile, ce consider că sunt compatibile oricărei situații:
1. Îmi place să filtrez informația superior calitativă pe care o absorb neuronii mei și aleg noutățile cu adevărat interesante pentru mine.
2. Mă organizez din timp, indiferent de domeniul ales.
Rezultatul?  Relaxare și bună dispoziție.
Teoria nu ar fi însă nimic fără practică. De aceea, indiferent dacă vrei să călătorești, ești preocupat de sănătatea ta sau îți plac produsele tradiționale românești, cred că vei găsi un factor comun aici. 



Fără să pierzi timp prețios, acum ai ocazia să îți planifici din timp vacanța, salvând bani și timp, alături de cei mai buni în domeniu, la Târgul de Turism al României. Campania este în derulare, în perioada 25 și 28 februarie 2016, la ROMEXPO, pavilioanele C1-C6. Moțivational e faptul că beneficiezi substanțial de oferte speciale, early-booking și last-minute pentru destinații exclusiviste. În aceeași perioadă poți participa în cadrul târgului la diferite evenimente atractive, delecta cu bunătățile târgului de produse cu specific românesc, admira ultimile tendințe ale expoziției de articole sportive și accesorii, și beneficia de oferte speciale specifice medicinei alternative și terapiilor complementare.

Nu vreau să vă stric planurile de week-end, dar subiectul mi-a stârnit interesul și pentru o doză de optimism, zic eu că merge adăugat pe „to do-listul” fiecăruia dintre noi.

Comments

Popular Posts