Dilema zilei: ce costum bărbați Ricardo Montesi să aleagă?

    

          Recunosc! Nu mi-a plăcut niciodată să improvizez sau să merg pe varianta „Lasă, că merge și așa”. Sunt adepta lucrului bine făcut, ce-ți conferă siguranță, stimă de sine și te face să fii exact așa cum ești! Regula este valabilă în vaste arii de activitate, dar mai ales când aleg o haină, primul element vizual ce te reprezintă, chit că e pentru mine sau pentru jumătatea mea.


          Costumele bărbătești m-au fascinat dintotdeauna și am admirat femeile ce au știut cum să poarte acest croi adaptat tendințelor. Dar cel mai mult mi-au atras atenția, în ultima săptămână, când am primit invitația unor prieteni de a fi martori ai legământului lor pe viață. Ce poate fi mai frumos?
          Personal, declar deschis sezonul nunților în acest an! După felicitări și mulțumiri, ne-am trezit repede din reverie și am început inventarul de rigoare.
·      Rochie avem? Da, dar întotdeauna e loc de mai bine!
·  Costum avem? Aveam, dar după exercițiile intense la sală, acum trebuie reînnoită garderoba!
·   Pantofi, cravată, curea? Le vom achiziționa după ce ne găsim ținuta potrivită.
           În unanimitate de voturi am decis! Prioritar, un costum bărbați pentru nuntă!

        De ce să pierdem timp prețios, nu ar fi mai bine să căutăm un magazin online de costume bărbați, cu grad de încredere ridicat, ce conferă posibilitatea de a găsi atât de simplu ceea ce își dorește?
          Decizia noastră a fost extrem de înțeleaptă. Trebuie să recunosc că nu și la fel de ușoară. Nu știu de ce, dar până de curând avem vaga impresia că bărbaților le este foarte ușor să se îmbrace. Raportat la timp, mereu am fost invidioasă pe capacitatea lor de a fi gata în doi timpi și trei mișcări! Îi suspectam de faptul că poate mulți dintre ei au dobândit aceste abilități în perioada stagiului militar sau poate că e ceva nativ. Credeam că pentru ei este extrem de simplu. Găsesc costumul, găsesc mărimea, comanda, produsul e livrat la ușa casei tale, gata de a fi îmbrăcat! Însă multitudinea ofertelor și magazinelor existente on-line te face să fii sceptic de multe ori, ivindu-se inevitabil întrebările: dacă nu îmi vine cum trebuie?, dacă nu e calitatea dorită?, etc.     
          Recunosc, însă, că am propriile principii! Dacă produsul respectiv nu mă atrage din prima clipă, greu să mă convingi ulterior despre calitatea și farmecul său! Însă am avut noroc! De la primul click pe site-ul www.e-costume-barbatesti.ro/, am fost mulțumită de brandul de costume bărbătești Ricardo Montesi! Un colțișor de lume de o eleganță aparte dedicat bărbaților! Da, în sfârșit au și bărbații propriul lor magazin existent și în spațiul virtual, unde găsești de la pantofi până la costume bărbați, menite să satisfacă până și cele mai exigente gusturi!
        Criteriile noastre, clar stabilite inițial, au fost îndeplinite cu succes, fapt ce mă face să vi le împărtășesc și vouă pentru nu cădea în extrema cumpărătorului indecis sau care nu știe ce vrea cu adevărat să cumpere.

          De ce recomand costumele bărbătești create de Ricardo Montesi?
  • Costume bărbați elegante și moderne:

Gamă variată de costume calitative, ce îmbină linia clasică cu cea modernă, aflată în tendințele momentului. Stilistic vorbind, nu ai cum să greșești cu alegerea vestimentară făcută!
  •     Produs autohton, fabricat în România
  •     Calitate superioară

Costumul este creat din stofa 100% naturală, importată din Italia. Un considerent extrem de important pentru mine este faptul că nu se scămoșează și nu se electrizează, reușind să reziste de fiecare dată cu succes celor mai drastice cerințe. Curățat într-un mod profesional, ai garanția că vei avea mult timp un costum calitativ, de fiecare dată acesta arătând ca abia achiziționat.
  •     Prețul de producător este extrem de accesibil! Există, de asemenea, și posibilitatea de a realiza plata în rate prin cardul de cumpărături.
  •         Retuș gratuit la orice achiziție!
  •         Dacă timpul nu-ți permite și ești din București, poți solicita un reprezentant de vânzări costume bărbați, ce poate veni cu produsele dorite la birou sau la domiciliu!
  •     Comanda directă din magazin sau online.

Dacă optezi să comanzi direct de pe site, va fi livrată în 24 de ore (București), 48 de ore (în afara Bucureștiului) din momentul confirmării comenzii telefonic, prin intermediul serviciului de curierat ,,Fan Courier”.

 Costume pentru bărbați ce mi-au mai făcut cu ochiul!

Pe wish list, am adăugat câteva must have-uri, ce au o croială modernă, îmbinând eleganța cu încrederea în forțele proprii.

1. Costume bărbați ceremonii slim fit AMADEO

 Recomandarea producătorilor: costume slim-fit se adreseazăîin special bărbaților care știu ce înseamnă rafinamentul și înțeleg importanța unei ținute perfecte. 


2. Costume bărbați business

 Recomandarea producătorilor: de la o întâlnire de afaceri până la un eveniment monden de mare calibru, acest costum perfect conferă o imagine demnă de respect și rigurozitate.



3. Costume bărbați casual Marco -eleganță discretă
 Recomandarea producătorilor: dacă ești în căutarea unui costum elegant, pentru ocaziile formale unde aspectul contează, atunci Costumul casual Marco este alegerea potrivită.






4. Costume bărbați cambrate Adelio - eleganță și rafinament la superlativ

Recomandarea producătorilor: costume cambrate, moderne si elegante, care te vor ajuta sa arăți impecabil. Fie că ești invitat la o nuntă sau la un botez, fie că trebuie să participi la o întâlnire de afaceri importantă, un costum cambrat, modern, care să îți vină ca turnat, te va ajuta să faci o prima impresie foarte bună

 Voi ce costum bărbătesc Ricardo Montesi ați recomanda?


Comments

Popular Posts